top of page

Palautuskäytäntö

Callaprint sitoutuu tarjoamaan asiakkailleen korkealaatuisia painettuja tuotteita. Ymmärrämme, että joskus tuote ei välttämättä vastaa odotuksiasi.

 

Tässä on palautuskäytäntömme:

Palautusoikeuden ehdot:

Hyväksymme palautukset vain vaurioituneille tai laaduvirhellisille tuotteille.
Tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa, käyttämätön, laput kiinnitettynä ja alkuperäisessä pakkauksessa.


Palautusprosessi:

Aloittaaksesi palautuksen, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme 5 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Anna yksityiskohtainen kuvaus vauriosta tai laatuongelmasta, mukaan lukien valokuvatodiste.
Tiimimme arvioi palautuspyyntösi ja, jos se hyväksytään, antaa ohjeet tuotteen palauttamiseksi.


Hyvitykset (jos sovellettavissa):

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostia ilmoittaaksemme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteesi.
Jos palautuksesi hyväksytään, hyvityksesi käsitellään, ja hyvitys tehdään automaattisesti alkuperäiselle maksutavallesi.
Huomioithan, että palautuksen postituskulut eivät ole hyvitettäviä. Jos saat hyvityksen, palautuksen postituskulut vähennetään hyvityksestäsi.

Vaihdot:

Vaihdamme vain vialliset tai vaurioituneet tuotteet. Jos haluat vaihtaa sen samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen lily@callaprint.fi.
Lähettäminen:

Palauttaaksesi tuotteesi, sinun tulee lähettää tuotteesi osoitteeseen: Laaksotie 33 01390 Vantaa.


Kiitos, että valitsit Callaprint painotuotteillesi ja tekstiileillesi. Arvostamme liiketoimintaasi ja olemme täällä varmistaaksemme, että kokemuksesi meidän kanssamme on poikkeuksellinen.

bottom of page